[asg-content-box boxcolor=”gray” boxtitle=”Moet ik aanlegkosten betalen?” boldtitle=”false” boxexpand=”true” showcontent=”false”]Nee, alle kosten zijn verrekend in de abonnementsprijs.[/asg-content-box]

[asg-content-box boxcolor=”gray” boxtitle=”Wanneer start de aanleg?” boldtitle=”false” boxexpand=”true” showcontent=”false”]DFMopGlas verwacht nog dit jaar te kunnen beginnen met de aanleg.[/asg-content-box]

[asg-content-box boxcolor=”gray” boxtitle=”Wanneer wordt ik aangesloten?” boldtitle=”false” boxexpand=”true” showcontent=”false”]De grote plaatsen Joure, Lemmer en Balk worden na verwachting, na het buitengebied aangesloten.[/asg-content-box]

[asg-content-box boxcolor=”gray” boxtitle=”Moet mijn tuin of pad open gegraven worden?” boldtitle=”false” boxexpand=”true” showcontent=”false”]Nee, vanaf de straat wordt met een gestuurde boring onder de grond door de glasvezelkabel naar de gevel van uw woning gebracht.[/asg-content-box]

[asg-content-box boxcolor=”gray” boxtitle=”Moet ik extra betalen als ik ver van de weg woon?” boldtitle=”false” boxexpand=”true” showcontent=”false”]Nee. DFMopGlas staat voor solidariteit, we hebben elkaar nodig om het rond te krijgen en we betalen ook allemaal hetzelfde. Op het totaal vallen die kosten niet op, terwijl de individuele burger die ver van de weg woont, anders met een torenhoge rekening wordt geconfronteerd.[/asg-content-box]

[asg-content-box boxcolor=”gray” boxtitle=”Moet ik thuis zijn tijdens de werkzaamheden in mijn tuin (tuinboring)?” boldtitle=”false” boxexpand=”true” showcontent=”false”]Nee, tijdens de tuinboring hoeft u niet thuis te zijn. Vooraf is samen met u besproken op welke plaats bij uw woning (veelal voorgevel) de glasvezelkabel naar binnen gebracht zal worden. De aannemer hoeft op het moment van het aanleggen van de glasvezelkabel naar uw woning niet binnen in uw woning te zijn. Als de aannemer de glasvezelkabel onder uw tuin heeft aangebracht, steekt er een oranje pijpje uit uw tuin, vlak bij uw woning. De aannemer neemt vervolgens contact met u op om een afspraak te maken voor het naar binnen brengen van de glasvezelkabel in uw woning.[/asg-content-box]

[asg-content-box boxcolor=”gray” boxtitle=”Heb ik nieuwe apparatuur en bekabeling nodig in mijn woning?” boldtitle=”false” boxexpand=”true” showcontent=”false”]Meestal hoeft u geen nieuwe apparatuur aan te schaffen. U kunt uw huidige TV en telefoontoestel (m.u.v. pulse telefoons*) blijven gebruiken. Voor digitale TV is wel een decoder nodig, maar een standaard HD-decoder wordt vaak (afhankelijk van het gekozen pakket) gratis meegeleverd door de serviceprovider. [/asg-content-box]

[asg-content-box boxcolor=”red” boxtitle=”Mijn vraag staat er niet bij!” boldtitle=”true” boxexpand=”true” showcontent=”false”]Stel uw vraag via dit formulier

Uw naam (required)

UwEmail (required)

Onderwerp

Uw bericht

[/asg-content-box]

Sluit Menu